Ingyen letölthető tartalommarketing kisokos
Az utóbbi néhány évben egyértelműen érezhető a magyar piacon, hogy a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Számos rendezvény foglalkozik a témával, rendre telt ház mellett. Cégek sorra ébrednek rá, hogy fontos lenne tartalmat szolgáltatniuk. Vagyis az igény már megvan, de még sok a kérdőjel. Milyen tartalmat? Kinek? Hogyan? Hol jelenjen meg? Mi lesz az eredménye? Ki csinálja? Házon belül vagy kiszervezve?
Ezekre a kérdésekre igyekszik választ adni a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség friss kiadványa, a DIMSZ honlapjáról ingyenesen letölthető Tartalommarketing kisokos. Az e-könyv a Szövetség frissen megalakult tartalommarketing tagozatának gondozásában jelent meg: szerkesztői a Tartalomgyár és a 123RF képügynökség voltak.
A kiadvány elsősorban azoknak szól, akik eddig nem, vagy csak részben tulajdonítottak jelentőséget a szöveges és vizuális tartalmak minőségi megjelenésének. Az olvasó 71 oldalon, gyakorlati példákon keresztül ismerkedhet meg a szakterülettel. A kisokosból megtudhatjuk, mire használható és hogyan hat a tartalommarketing, milyen esetekben érdemes szakemberhez fordulni, sőt még a brief megírásában is segítséget nyújt.
A DIMSZ tartalommarketing tagozatát április végén a Tartalomgyár és a Crane alapította, és a kezdeményezéshez csatlakozott a Café Next, az Origo és a Kreatív Kontroll Kft./Marketingszöveg is. A tagozat aktívan részt kíván venni a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, a tartalommarketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében.
A DIMSZ várja azokat a cégeket, akik szolgáltatói vagy akár megrendelői oldalról érdekeltek a tartalommarketingben és amellett, hogy fontosnak érzik a területet, szeretnének aktívan részt vállalni a tagozat által felvállalt tevékenységekből.
A Tartalomgyár bérelhető szerkesztőségként cégek, ügynökségek és a média számára készít szöveget, fotót, videót, grafikát, animációt - vagyis mindent, ami tartalom.
Ebben a blogban néhány tartalommarketing ötletet, javaslatot osztunk meg. Írd meg te is az ötleted, vagy szólj hozzá!